yvonnevandijk.reismee.nl

Dagje Dar-Ul -Sukun

Vandaag ben ik weer op de school geweest om nog beter een idee te krijgen wat voor kinderen/volwassenen er zijn, wat ze doen op school, wat ze nodig hebben, wat er zou kunnen veranderen. Olivia war weer erg vereerd met ons bezoek en had weer allerlei kadootjes voor ons. Boekenleggers en pannelappen. Iemand nog wat nodig? Ik heb wel een tijdje met haar zitten praten en ze wilde graag haar ideeen kwijt. Ze zou graag een ruimte willen hebben waar een antal van de kindere, kleine maar ook laag functionerende kinderen kunnen spelen. Ik was het daar helemaal mee eensZe wilde eigenlijk wel de grote ruimte naast de klasruimte hebben maar met een beetje creatief denken zou ze een klasruimte ook onder kunnen verdelen in twee verschillende ruimtes. Als tip gaf ik haar mee om de kast van de muur af te zetten als afscheidingswand. Goed idee vond ze.
Verder heb ik me vooral met Satur beig gehouden, Hij zit anders vastgebonden op zijn stoel op de gang. maar alsje met hem en naast hem speeltis hij heel erg lief en niet lastig. Vanmiddag zijn de handen van Heidi en mij door de teacher met Henna beschilderd met mooie figuren.
Iedereen vindt het prachtig. Als ze aan het werk zijn zijn ze heel bescheiden en verlegen en durven amper een antwoord te geven maar zo vanmiddag waren ze giegelig en open.
Vanmiddag zijn we voor de laatste keer met een aantal kinderen naar buiten geweest. Ze liggen al te trappelen in bed als we langs lopen. Ze weten al dat we ze eruit halen of even met ze kletsen.Heidi is nog met drinken bezig geweest en ik heb veel gelopen met kinderen in de tuin in de buggy en met Umbelie aan de hand.Lekker schommelend een fles pap aan Santi gegeven. Moregen gaan we nog op stap buiten Karachi. Cees en Kriss gaan eerst naar het graf van zuster Truus.Al een hoop meiden hier zijn al bezig met het naderende vertrek van ons.Ze vinden het naar en wij ook wel. Toch verlangen we allemaal om naar huis tegaan. Het is genoeg.
We vliegen om 4uur in de nacht van 15 op 16 april uit Karachi naar Istanbul.Vandaar met Turkisch Airlines en landen om half 11 op Schiphol. Duim voor ons dat het goed gaat met vlucht tk 1951.
Khudafis.

Reacties

Reacties

mar

nog even sterkte wensen voor morgen ,het zal een rare dag worden denk ik.Wat de pannenlappen berteft kan ik die met "mijn"mensen namaken??
We duimen voor een goede reis met vlucht tk 1951!!!

Chantal

Hoi Yvonne,
Alvast een hele goede reis terug!
Groetjes Chantal

marijke

alvast een goede reis yvonne zal voor jullie duimen

Sagra

Yvonne, bedankt voor je verhalen. Nog prettige laatste dag en een goede vlucht naar huis.

Sagra

PS: nog bedankt voor de lichtjes......

Peter

Hoi Von,
Wat heb je een hoop ervaringen opgedaan! Zo betrokken met je groepje en toch het besef dat je maar een beetje kan doen. Maar wat ik lees is dat jullie door je inbreng wat verandering aanbrengt. De jongens en ik zijn reuze benieuwd naar Yvonne, die terugkomt na een werkbezoek in Pakistan! Tot donderdag!!

Rita

Hai Yvonne, ik wens jullie sterkte met het naderende afscheid. Het zal wel een dubbel gevoel geven. Aan de ene kant wil je graag naar huis en aan de andere kant neem je afscheid van mensen waar je iets mee hebt opgebouwd. Ja toch?
En natuurlijk een behouden vlucht.

groetjes van Rita

Corine

Hoi Yvonne,
Goede reis, sterkte met het afscheid en tot gauw.
Corine

yvonne

Over een half uur vertrekken we . het is nu 1 uur in de nacht Vanavond met de zusters in een exclusief restaurant gegeten. Zuster Ruth, Cookie en Rubina gaan mee naar het vliegveld.Rubina is de hele dag al zenuwachtig voor het naderend afscheid.
Alle kinderen flink geknuffeld. Lastig om afscheid tenemen, je hebt toch een band met ze opgebouwd in die weken.
Khudafis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!